A Pirate's Mobile Blog

The world as seen by a "PIRATE" (?).

Follow the link below to see ...

http://sonofapirate.blogspot.com/

Wednesday, September 13, 2006

Βεβαίως Κύριε ...

- Βεβαίως κύριε, έχετε δίκιο.
- Φυσικά κύριε θα το φροντίσουμε.
- Να θυμάστε όμως ότι στο ίδρυμα μας προσπαθεί για το καλύτερο και καταβάλουμε κάθε προσπάθεια, εντός των δυνατοτήτων μας, με τις ευλογίες, τις παραινέσεις και τις νουθεσίες του ευεργέτη μας.

Τι συγκράτησα από τον πιο πάνω διάλογο που παραθέτω περιληπτικά και μερικώς παραφρασμένο ΜΕ ΚΑΘΟΛΟΥ ΟΜΩΣ ΑΛΛΟΙΩΜΕΝΟ ΤΟ ΝΟΗΜΑ!

1. «εντός των δυνατοτήτων μας»
2. «τις νουθεσίες του ευεργέτη μας»

Άρα

1. Μπορείτε να λέτε ότι θέλετε αλλά θα κάνουμε αυτό που θέλουμε διότι αυτά που δεν θέλουμε είναι εκτός των δυνατοτήτων μας.

2. Καλές είναι οι ιδέες και οι ανησυχίες σας, αλλά στο τέλος της ημέρα οι γνώμη του ευεργέτη (και κατ’ επέκταση η δική μας) είναι που μετράει.

Τώρα το γεγονός ότι το πιο πάνω «ΙΔΡΥΜΑ» δεν είναι κοινωφελές και οι υπηρεσίες του δεν προσφέρονται δωρεάν ίσως δεν έχει σημασία. Παραμένει όμως μη κερδοσκοπικό ΚΑΤΑ ΔΗΛΩΣΗ. Δανείζομαι πάλι από τον Μακρυγιάννη «Αν είμαι τίμιος άνθρωπος, θέλω γράψει την αλήθεια».

Φοβάμαι ΠΟΛΥ μην και χάσω το ΤΖΙΒΑΕΡΙ μου. Μην και μου το στρεβλώσουν μην και μου το «νουθετήσουν». Έρχεται στο σπίτι ανήσυχο, με τα μάτια φοβισμένα και το μόνο που δεν βλέπει είναι ένα καλύτερο αύριο.

Κυρία Γιαννάκου, κύριε Σεβάσμιε Ευεργέτα για κάντε κάτι σας παρακαλώ γιατί εγώ μόνο από βαπόρια ξέρω και στις «νουθεσίες» μάλλον δεν είμαι και πολύ καλός. Το τζιβαερικό μας φοβάμαι μην χάσουμε γιατί χαθήκαμε …

ioannispk - son of a pirate

3 comments:

Antonis said...

Το τζιβαερικό σου είναι τυχερό.
Του έχετε διδάξει τόσα πράγματα, του έχετε πει άλλα τόσα και έχει ζήσει επίσης άλλα τόσα, που το Ίδρυμα ούτε θα τόλμαγε να τα σκεφτεί (για τους λόγους που γνωρίζεις).
Η ζωή του είστε εσείς. Εσείς μόνο μπορείτε να τον νουθετήσετε, όχι οι άλλοι. Και αν το κάνουν δεν πετυχαίνουν τον στόχο τους, γιατί ξαναλέω, μετά το τζιβαερικό έρχεται στην αγκαλιά σας.

Το ίδιο πιστεύω και για το δικό μου...
Θα αποτύχει αν αποτύχουμε...!!!

Antonis said...

Όσο για το Ίδρυμα και τις πρακτικές του, την άποψή μου την ξέρεις...

ioannispk - son of a pirate said...

Ευχαριστώ πήρα δύναμη.

Πάντως κύριε να ξέρετε οτι για μια εμπεριστατωμένη και έγγυρη γνώμη πρέπει να πατε εκεί που σας προτείνουμε εμείς ...

Ετσι ακριβώς μου είπαν και σκέφτηκα τον Γ' Δρόμο προς τον Σοσιαλοσμό του Γιάννη Ιωάννου και την υποθετική εφημερίδα του ΕΛΕΥΘΕΡΑΣΚΑΓΙΑ ΓΚΝΩΜΝΤΑ.

Θυμάσαι?